محصولات دسته بازاریابی و امور مالی
تلاشی کارا برای انتقال اطلاعاتی با ارزش و جامع جهت حل یکی از بزرگترین مشکلات فعلی جامعه یعنی بیکار
پاور پوینت کامل کتاب بازاریابی بین المللی دکتر میرزا حسن حسینی
دانشگاه پیام نور
دكتر محمد نمازی در شیراز متولد گردیده و پس از اخذ دیپلم ریاضی در شیراز و لیسانس (BA) بانكداری از تهران موفق به كسب مدرك فوقلیسانس (MBA) در رشته مدیریت بازرگانی (با گرایش حسابداری و اقتصاد) از كالیفرنیای جنوبی و دكترا (PHD) در رشته حسابداری از دانشگاه لینكن نبراسكا در آمریكا گردیده است
میشه نبض بازار رو دست گرفت اگر
نمونه فاکتور شیکنمونه فاکتور ورودنمونه فاکتور خام اکسل رایگاندانلود رایگان نمونهفاکتور فروش به صورت فایل وردنمونه فاکتور رسمی pdfدانلود فاکتور خامفاکتور آماده اکسل
نمونه قرارداد کار موقت
دانلود نمونه قرارداد کار مدت معین
دانلود نمونه قرارداد معاوضه واحد مسكونی
دانلود نمونه قرارداد هبه یا بخشش
دانلود نمونه قرارداد تعمیر و نگهداری تاسیسات برق
مقاله در مورد بازاریابی (مطالعة موردی در مورد حلوا شکری دراج) در 18 صفحه در قالب Word قابل ویرایش
تحقیق ضرورت بازاریابی تک به تک در کسب رضایت مشتری
پاورپوینت تاثیر رنگ ها در بازاریابی مناسب ارائه درس اصول بازاریابی
نقش سرمایه به عنوان یكی از اركان اصلی رشد و توصعهی اقتصادی پذیرفته شده است یكی از مسائل مهم مرتبط با تشكیل سرمایه و سرمایهگذاری،تامین مالی آن است و نقش دولت در این تامین و تشكیل سرمایه بسیار مهم تلقی میشود
این پاورپوینت شامل 37 اسلاید پیرامون کارآفرینی و تجارت الکترونیکی و ایجاد فروشگاه اینترنتی و مزایای آن برای فروشندگان و خریداران و می باشد و هر اسلاید و محتوای آن انیمیشن مجزا دارد
وجود واسطهها در فرایند بازاریابی به علت دوری تولید كننده و مصرف كننده از یكدیگر امری ضروری است واسطههای موجود در زنجیره بازاریابی زیره و زرشك شامل عمده فروشان، خریدارانمحلی، نمایندگان عمده فروش، میدان داران، دلالان و خرده فروشان میباشند خریداران محلی به خرید، جمع آوری، حمل و نقل و فروش زیره و زرشك میپردازند در حالی كه عمده فروشان دارای فعالیت
دانلود پاورپوینت با موضوع بررسی رفتار خرید مصرف کننده آن لاین و عوامل مؤثر بر آن، در قالب ppt و در 48 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، رفتار مصرف کننده در محیط آن لاین، فرآیند یادگیری و دریافت اطلاعات و تصمیم گیری، رفتار خرید آن لاین، نیروهای تاثیرگذار بر رفتار مصرف کننده آن لاین، رضایت و وفاداری، عواملی که می توانند رضایت و وفاداری مشتری را در مح
دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های ورود به بازار بین الملل، در قالب ppt و در 28 اسلاید، قابل ویرایش، شامل بازاریابی خارجی، تفاوت بازاریابی داخلی و خارجی، اهمیت بازاریابی بین الملل، مهمترین سوالات هنگام ورود به بازار، استراتژی های ورود به بازار، تجزیه وتحلیل بازار های خارجی، فرهنگ
پاورپوینت آموزشی کارآفرینی و بازاریابی موفق
اتوماسیون بازاریابی چیست
چگونه یک کمپین رسانه های اجتماعی برای یک مخاطب خلق کنیم
8 نکات بازاریابی ساده دیجیتال رقبای شما
گواهینامه بازاریابی مفید
چگونه می توان به عنوان یک بازاریاب دیجیتال کار کرد
تعریف B2B بازاریابی چرخه زندگی مشتری
اهمیت یک وب سایت پاسخگو همراه
بهترین روشهای تجارت B2B
بازاریابی فروش چیست
مزایای ادغام فروش و بازاریابی
شش مرحله برای افراد بهتر خریدار
بهترین روش در بازاریابی دیجیتال B2B
بهترین راهکارهای بازاریابی ورودی
مزایای بازاریابی مجدد
10 مهارت برتر مورد نیاز توسط بازاریابان امروز
دانلود پاورپوینت با موضوع قیمت گذای در بازارهای بین المللی، در قالب ppt و در 15 اسلاید، قابل ویرایش، شامل اصول قیمت گذاری، تعریف قیمتگذاری، اهداف قیمت گذاری، قیمت گذاری در بازار بین الملل، استراتژی های قیمت گذاری در بازار بین المللی، مشکلات قیمت گذاری در بازراهای بین المللی، عوامل تاثیرگذار بر قیمتگذاری بینالمللی، منابع
دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی محصول و ارائه محصول جدید در بازاریابی صنعتی، در قالب ppt و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف یک کالای صنعتی، تغییرات در استراتژی محصولات، منحنی عمر کالای صنعتی و استراتژی ها، منحنی عمر کالای بین المللی، کاربرد نظریه منحنی عمر کالا در استراتژی های بازاریابی، قرار دادن کالاهای صنعتی در منحنی عمر خود، توسعه استر
استراتژی های بازاریابی به معنای کنکاش وپویش در راستای یافتن بازارهای مناسب از ابعاد گوناگون، چه از نظر اقتصادی و اجتماعی و چه از نظر فرهنگی و حقوقی و بستر سازی مداوم به منظور اعلام موجودیت وحفظ موقعیت حاصله می باشد
دانلود پاورپوینت با موضوع استراتژی های بازاریابی، در قالب ppt و در 69 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تعریف استراتژی بازاریابی، تعریف مدیریت استراتژیک، مدل مدیریت استراتژیک، مکاتب مدیریت استراتژیک و استراتژی بازاریابی، سطوح استراتژی، انواع طبقه بندی های استراتژی بازاریابی، چهار تیپ استراتژیک مایلز و اسنو، استراتژی های عمومی مایکل پورتر
وضع کنونی فارغ التحصیلان دانشگاهی است که اغلب با وجود تخصصی که دارند قادر نیستند در دنیای واقعی رقابت، صنعت و سبک و کار حرف تازه ای بزنند
تبلیغات عبارت است از ارتباط ومعرفی غیر شخصی یا خدمات از طریق حاملهای مختلف در مقابل دریافت وجه برای موسسات انتفاعی یا غیر انتفاعی یا افرادی که به نحوی در پیام مشخص شده اند
بیلبورد، یا تابلوی تبلیغاتی یا تختهٔ آگهی به تابلو بزرگی گفته میشود که فضای مناسبی برای نصب آگهی را در اختیار دولت، صنعتگران و عرضه کنندگان کالا میگذارد و در اصل به هر فضای خارجی که امکان نصب آگهی بر آن باشد اطلاق میشود
ساختار و ابزار تاثیر گذاری تبلیغات بیش از هر چیز وابسته به انتخاب تاکتیک ها و تکنیک های است وعناصرتبلیغاتی است
ازاریابی در بازرگانی پیشرفته به معنی طیف وسیعی از فعالیتهای تحقیقاتی، طراحی،تدارکات، تولید، بیمه، کنترل کیفیت، انبارداری، آماده سازی برای مصرف، تعیین قیمت، تعیین عوامل فروش، شناسایی مشتری، بسته بندی، فروش و خدمات پس از فروش است به طوری که توزیع وانتقال کالا به مصرف کنندگان دور و نزدیک را تسهیل نماید
بازاریابی الکترونیکی یک عملکردی خاص که تنها با فروش محصولات و خدمات در ارتباط باشد نیست بلکه فرآیندی مدیریتی است برای اداره کردن ارتباط ایجاد شده میان سازمان و مشتری
بازار به عنوان پیکره اصلی که از مرکز آغاز شده و در جهات اصلی گسترش می یابد به دو شکل زیر تقسیم می شود کوی و راسته هایی که در دو سوی آن دکه هایی ساخته می شده و توسط سقف به هم متصل می شدند میدان گاه هایی که به صورت محل تجمع و خرید و فروش بوده است
برند یک نام،اصطلاح،علامت،سمبل یا طرح و یا ترکیبی از آنهاکه قصد آن مشخص کردن کالاو خدمات یک فروشنده و یا گروهی از فروشنده ها و نیز تفاوت گذاری بین آنها میان سایر رقباست
یکی از راههای بازاریابی مستقیم، بــازاریابی تلفنی است که بهره گیری صحیح از تلفن علاوه بر نکات پیش گفته در راستای مدیریت زمان نیز به بازاریابان در دنیای شلوغ و پیچیده امروزی کمک می کند در این مقاله به بازاریابی تلفنی و مهارتهای لازم برای نیل به موفقیت درمذاکرات تلفنی پرداخته شده است
طرح تجاری سندی است که توانایی تجارت شما را در فروش محصولات و خدمات خود برای ایجاد یک سود رضایتبخش، و جذابیت آن را برای تأمین کنندگان مالی به شیوهی متقاعد کنندهای نشان میدهد
دانلود پاورپوینت با موضوع برند و توسعه تجارت در قالب pptx و در 24 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، اهمیت برند در تجارت، مفاهیم مختلف برند، چرخه برندسازی، ضرورت های توجه به موضوع برند در حوزه تجارت، سطوح ایجاد و توسعه برند، برند سازی از طریق کسب و کارهای مبتنی بر شبکه، توسعه برند در بنگاه، مزیت ها و نقاط قوت کشور در زمینه برند سازی، ویژگی های برند
تبلیغات از روشهای گوناگون و محیط های انتقال متفاوت صورت میگیرند روزنامه و مجلات ، آگهی های بازرگانی در تلویزیون ، رادیو ،سی دی های دولتی مدیا و انیمیشن ، پوسترها ،کتابها و از این جمله موارد می باشند در کشور ما نیز تا حد متوسطی از تبلیغات استفاده میشود که موثرترین آنها انیمیشن ها و تصاویری هست که به صورت تیزرهای تبلیغاتی از شبکه های مختلف سیما پخ